نمایش، معرفی کالا و خدمات در بازار هدف جهت شناخت بیشتر مشتریان
امروزه استفاده از روشهای تبلیغ مستقیم در سراسر جهان، بهعنوان راهحلی کوتاه و تأثیرگذار مورداستفاده قرار میگیرد. سمپلینگ یکی از ابزارهای مؤثر و مفید تبلیغاتی است که صاحبان کالا یا خدمات، بهطور مستقیم، نمونه محصول/خدمت خود را به مشتریان عرضه میکنند. در این روش، هدف شناسایی محصول/خدمت جدید به عموم مردم و آشنایی آنها با مزایای آن محصول و درنهایت تشویق آنها به خرید محصول و یا استفاده از خدمت است.
درواقع با عرضه شدن هر محصول جدید، میتوان با ارائه نمونههای کوچکتر از آن محصول بهصورت رایگان و آشنا کردن مردم با مزایای آنها(قبل از خرید)، افراد را به خرید و بهرهبردن از آن کالای خاص تشویق کرد.
مزایای سمپلینگ:
-
- ایجاد فرهنگ درست استفاده از محصول
- برقراری ارتباط دوطرفه بین دو فرد بهمنظور معرفی محصول
- ایجاد فرصت آزمایش و استفاده از محصول برای مخاطب بدون خرید محصول
- ایجاد فرصت برای صاحبان کالا بهمنظور شناخت جنس مشتریان خود، توقعات و انتظارات آنها از یک کالا
- حذف فاصله زمانی معرفی تا استفاده از محصول
- ایجاد تأثیر قوی و لحظهای در مخاطب بهمنظور خرید محصول
- امکان پاسخ گوئی سریع و آنی به سؤالات مصرفکننده
- ایجاد تأثیر پایدار و ماندگار در ذهن مخاطب
- امکان بررسی بازخورد و اطلاعات دادهشده به مصرفکننده
- نزدیک کردن هویت برند یک سازمان به تصویر برند آن در ذهن مخاطب
مزیت اجرای سمپلینگ توسط تیم ما:
سمپلینگ یک کار تخصصی، حساس و مهم است و درصورتیکه به شکل درست و اصولی انجام شود میتواند در کوتاهترین زمان ممکن، بیشترین تأثیر را در مخاطب ایجاد نماید.
ما با یک برنامهریزی صحیح و اصولی و اجرای درست و بهموقع سمپلینگ میتوانیم تصویری ماندگار در ذهن مخاطب شما ایجاد نماییم و مشتریهای وفادار برای شما جذب نماییم. با اجرای سمپلینگ علمی میتوانیم ارزش برند شما را نزد مصرفکننده بالا ببریم و ضمن جذب مشتریان جدید، نظر مشتریان ازدسترفته را به شما جلب نماییم. با سمپلینگ طراحیشده توسط گروه ما، شما میتوانید در مقابل رقبا قدرتنمایی کرده و در مقابل چشمان آنها برند خود را در منظر توجه مشتریان قرار دهید.
روند اجرای سمپلینگ توسط تیم ما:
-
- مشخص کردن جزئیات اجرایی پروژه و ارائه برنامه پیشنهادی با توجه به بودجه، خواستهها و نیاز کارفرما
- شناخت محصول با همکاری و مشارکت با کارفرما
- شناخت بازار فروش، بررسی وضعیت رقبا و مزیتها و پتانسیلهای رقابتی به کمک کارفرما
- انجام تحقیقات میدانی، تهیه سناریو و نوشتن جملههایی جهت پرزنت محصول مورد نظر
- تعیین بهترین محلهای استقرار با توجه به موقعیت برند، نوع مخاطبان و ویژگیهای رقابتی و تحقیقات بازار و بازاریابی
- هماهنگی با محلهای اجرای سمپل و اخذ مجوزهای مربوطه
- تیمسازی و گردآوری نیروهای اجرایی بر اساس قابلیتهای فردی و مطابق با استانداردها و نوع و مشخصات پروژه
- آموزش تیمهای اجرایی توسط سرپرستان و مدیران پروژه با حضور نمایندگان کارفرما
- انتخاب بازرس به منظور بررسی روند اجرای امور قبل و حین اجرای پروژه
- تهیه، تدوین و جمع آوری گزارشها، ارائه نمودارهای آماری و تحلیلی